گروه ارزش آفرینان پاسارگاد (سهامی عام)

گروه ارزش آفرینان پاسارگاد در یک نگاه

شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد به عنوان شرکت سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در تاریخ 1384/10/20 در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است. سرمایه شرکت طی چند مرحله افزایش سرمایه مبلغ 9600 میلیارد ريال می باشد. شایان ذکراست شرکت در سال 1388 به صورت هلدینگ چند رشته ای نزد سازمان بورس به ثبت رسیده است.

این شرکت از با سابقه ترین شرکت های گروه مالی پاسارگاد است که با در اختیار داشتن یکی از مجرب ترین اعضای هیات مدیره در ابتدای تاسیس و در طی فعالیت، همگام با رشد بانک، به رشد و نمو ادامه داده و در تاسیس و شکل دهی مجموعه خدمات مالی و صنعتی بانک از سهم به سزایی برخوردار است و به عنوان هلدینگ سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در بخش های انرژی، خدمات مالی، ICT، سلامت، هلی کوپتری، معدن، ساختمان و ... فعال است.

شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد به عنوان یک بنگاه حرفه ای در بازار مالی، طراح و ارائه دهنده ابزارها و روش های نوین تامین مالی بوده تا دستیابی به ترکیب بهینه‌ای از منابع مالی و مصارف سرمایه‌گذاری برای سهامداران و ذینفعان میسر گردد. این شرکت به عنوان بازوی مالی و سرمایه گذاری مجموعه بانک پاسارگاد با بکارگیری دانش فنی و فن آوری تخصصی از طریق سرمایه گذاری و مدیریت بهینه دارایی ها در حوزه های انرژی، سلامت، ساختمان، خدمات مالی، آی تی، معادن و فلزات و.. در چارچوب قوانین کشور سعی در خلق ارزش حداکثری برای سهامداران و ذینعفان را دارد. قرار گرفتن در بین سه شرکت برتر هلدینگ سرمایه گذاری کشور از لحاظ دارایی و سودآوری از اهداف و چشم انداز عالی گروه ارزش آفرینان پاسارگاد می باشد.

حجم سرمایه گذاری ها و دارایی های گروه ارزش آفرینان از ابتدای تاسیس همواره از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.